تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 16:43
101 بازدید
کد خبر : 208846

گوگل و یاهو با قوانین جدید برای ایمیل های انبوه با هرزنامه مبارزه می کنند

گوگل و یاهو با قوانین جدید برای ایمیل های انبوه با هرزنامه مبارزه می کنند

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از زد نت گوگل و یاهو تلاش های خود را در مبارزه با هرزنامه های انبوه ایمیل افزایش می دهند. از اوایل سال ۲۰۲۴، هر دو شرکت الزامات جدید و سخت‌گیرانه‌تری را برای فرستندگان انبوهی که از پلتفرم‌های خود برای ارسال ایمیل‌های انبوه استفاده می‌کنند، وضع خواهند

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از زد نت گوگل و یاهو تلاش های خود را در مبارزه با هرزنامه های انبوه ایمیل افزایش می دهند. از اوایل سال ۲۰۲۴، هر دو شرکت الزامات جدید و سخت‌گیرانه‌تری را برای فرستندگان انبوهی که از پلتفرم‌های خود برای ارسال ایمیل‌های انبوه استفاده می‌کنند، وضع خواهند کرد. روز سه‌شنبه، گوگل و یاهو هر دو پست‌های وبلاگی را منتشر کردند که در آن قوانین جدیدی با هدف محافظت از مردم در برابر نامه‌های ناخواسته ارائه شده بود.

گوگل در پست وبلاگ خود اعلام کرد که سیستم‌های دفاعی مبتنی بر هوش مصنوعی فعلی بیش از ۹۹.۹ درصد از هرزنامه‌ها، فیشینگ و ایمیل‌های مخرب را از رسیدن به صندوق ورودی کاربران جی‌میل خود جلوگیری می‌کند. اما در ۲۰ سالی که از عرضه جیمیل می گذرد، تهدیدات مبتنی بر ایمیل پیچیده تر شده اند.

 

یاهو در پست خود خاطرنشان کرد که بهترین روش ها را برای ارسال کنندگان ایمیل انبوه خود آغاز و مستند کرده است. با این حال بسیاری از این فرستنده‌ها هنوز نمی‌توانند به درستی سیستم‌های خود را ایمن کنند و به مجرمان سایبری اجازه می‌دهند از منابع آنها سوء استفاده کنند.

 

برای مبارزه بیشتر با نامه های ناخواسته، هر دو شرکت سه قانون جدید را برای ارسال کنندگان انبوه اجرا خواهند کرد.

 

۱. احراز هویت ایمیل

فهمیدن اینکه چه کسی واقعاً یک ایمیل اسپم یا تجاری ارسال کرده است چالش برانگیز است زیرا تنظیمات ایمیل را می توان به راحتی جعل کرد. برای بستن این نوع حفره ها، گوگل و یاهو از فرستندگان ایمیل انبوه می خواهند پیام های خود را با استفاده از استانداردهای فعلی احراز هویت کنند. این بدان معناست که آنها باید از پروتکل‌های احراز هویت مانند SPF (چارچوب خط‌مشی فرستنده)، DKIM (ایمیل شناسایی شده با کلیدهای دامنه) و DMARC (احراز هویت، گزارش و انطباق پیام مبتنی بر دامنه) استفاده کنند که همگی برای جلوگیری از جعل ایمیل طراحی شده‌اند. .

 

۲. راهی آسان برای لغو اشتراک

 بسیاری از ایمیل های ناخواسته یا تجاری هیچ راه روشن یا ثابتی برای لغو اشتراک ارائه نمی دهند. به این ترتیب، اغلب مجبور می‌شوید به امید یافتن پیوند لغو اشتراک، پرینت کوچک را در یک ایمیل جستجو کنید. و حتی اگر موفق به لغو اشتراک شوید، ممکن است برای روزها یا حتی هفته ها به دریافت ایمیل های مشابه ادامه دهید. در پاسخ، گوگل و یاهو از فرستندگان می خواهند با یک کلیک گزینه لغو اشتراک را ارائه دهند و این درخواست ها را ظرف دو روز پردازش کنند.

 

۳. آستانه هرزنامه

فرستنده‌های نامه‌های ناخواسته و تجاری می‌توانند افراد را با ایمیل بمباران کنند، به این معنی که شما ممکن است نامه‌هایی را یکی پس از دیگری از همان فرستنده دریافت کنید. برای کاهش این رگبار، گوگل و یاهو آستانه‌های واضح نرخ هرزنامه را تنظیم و اعمال می‌کنند که فرستندگان نمی‌توانند از آن فراتر روند.

 

برای گوگل، قوانین جدید از فوریه ۲۰۲۴ شروع می شود و برای فرستندگانی اعمال می شود که روزانه بیش از ۵۰۰۰ پیام برای کاربران جیمیل ارسال می کنند. در پایان یاهو، قوانین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ آغاز می شود. اگرچه شرکت هایی مانند گوگل و یاهو از بسیاری جهات رقیب یکدیگر هستند، به نظر می رسد این دو متوجه شده اند که باید قوانین و الزامات مشترکی را برای کمک به محافظت از کاربران خود اعمال کنند.

مارسل بکر، مدیر ارشد مدیریت محصول یاهو در پست وبلاگ گوگل گفت: “مهم نیست که ارائه دهنده ایمیل آنها چه کسی باشد، همه کاربران سزاوار ایمن ترین و مطمئن ترین تجربه ممکن هستند.” “در دنیای به هم پیوسته ایمیل، همه ما با هم کار می کنیم. یاهو مشتاق همکاری با گوگل و بقیه جامعه ایمیل است تا این تغییرات منطقی و تاثیرگذار را در استانداردهای جدید صنعت ایجاد کند.”  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.