تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 12:21
142 بازدید
کد خبر : 208848

مدل طلایی Oppo Find N3 قبل از عرضه در مقابل دوربین عکاسی

مدل طلایی Oppo Find N3 قبل از عرضه در مقابل دوربین عکاسی

به گزارش هیت نیوز و به نقل از گسمارنا  Oppo Find N3 که در ۱۹ اکتبر وارد بازار شد، دیروز در تصاویر زنده ظاهر شد. این مدل قرمز رنگ بود که ظاهراً دارای پشتی چرم مصنوعی بود، اما به لطف ایوان بلاس، امروز شاهد نسخه طلایی رنگ آن هستیم. Blass چند عکس از Oppo Find

Oppo Find N3 gold model poses for the camera ahead of launch

به گزارش هیت نیوز و به نقل از گسمارنا  Oppo Find N3 که در ۱۹ اکتبر وارد بازار شد، دیروز در تصاویر زنده ظاهر شد. این مدل قرمز رنگ بود که ظاهراً دارای پشتی چرم مصنوعی بود، اما به لطف ایوان بلاس، امروز شاهد نسخه طلایی رنگ آن هستیم.

Blass چند عکس از Oppo Find N3 طلایی را به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد پشت شیشه ای دارد. این دوربین دارای یک جزیره بزرگ دایره ای شکل در پشت است که دارای آرم Hasselblad است.

مدل طلایی Oppo Find N3 قبل از عرضه در مقابل دوربین عکاسی می کند
Oppo Find N3 دارای یک قاب فلزی است که درگاه USB-C در پایین آن توسط اسپیکر و شیار سیم کارت به هم متصل شده است. در حالت تا شده، شیار سیم کارت با میکروفون هماهنگ می شود، در حالی که بلندگو با بلندگوی دیگر هماهنگ می شود.

مدل طلایی Oppo Find N3 قبل از عرضه در مقابل دوربین عکاسی می کند
رندری که قبلا فاش شده بود حضور دو بلندگو را در بالا نشان می داد و با باز شدن Find N3، این اسپیکرها باید یک تجربه صوتی فراگیر را ارائه دهند.

اوپو جزئیاتی از مشخصات Find N3 ارائه نکرده است، اما شایعات ادعا می کنند که این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه داخلی و باتری ۴۸۵۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی عرضه می شود.

اندازه صفحه نمایش تاشو ۷.۸۲ اینچ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز با وضوح ۲۲۶۸×۲۴۴۰ پیکسل است، در حالی که صفحه نمایش پوششی ۱۲۰ هرتز دارای وضوح تصویر ۲۴۸۴×۱۱۱۶ پیکسل و اندازه ۶.۳۱ اینچ مورب خواهد بود.

Oppo Find N3 دارای پنج دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو، ۳۲ مگاپیکسلی سلفی و ۲۰ مگاپیکسلی سلفی خواهد بود.

انتظار می رود OnePlus Open که در ۱۹ اکتبر عرضه می شود، نسخه ای از Oppo Find N3 باشد. پنج شنبه آینده همه چیز را در مورد قیمت و در دسترس بودن آنها خواهیم دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.