بازی های Rockstar بازی های جدیدی را تقریباً به همان اندازه که قبلاً انجام می داد ، پمپاژ نمی کند ، اما مدیرعامل شرکت مادر Take-Two می گوید برخی از به روزرسانی های آنلاین توسعه دهنده بسیار “قوی” هستند ، آنها می توانستند عناوین “مستقل” در نظر گرفته شوند که چند نسل از کنسول پیش.
روزگاری ، ما در عصری زندگی می کردیم که Rockstar Games تقریباً سالانه یک بازی جدید و بزرگ را منتشر می کرد. Bully ، Manhunt 2 ، GTA 4 ، GTA Chinatown Wars ، Red Dead Redemption ، La Noire ، Max Payne 3 و GTA 5 همه در سالهای برگشت به عقب ، بین سایر گسترش ها و انتشار مجدد ، نه کمتر ، به همان اندازه وحشی که این روزها خواهد بود ، بیرون آمدند. اما اکنون هشت سال از آن زمان گذشته است که Rockstar Red Dead Redemption 2 و ۱۲ سال را بین GTA 5 و GTA 6 منتشر کرد.
Strauss Zelnick ، مدیرعامل Take-Two ، در پاسخ به این سؤال که در مصاحبه با تجارت بازی ، دو نفر از مدیرعامل Take-Two گفت: توسعه دهندگان تحت چتر خود فقط با یک تجارت در حال تغییر تنظیم می شوند که بازیکنان “با بازدیدهای ما به طور مداوم درگیر می شوند.”
در اصل ، Zelnick به روزرسانی های مربوط به Red Dead Online و GTA Online Rival برخی از بازی های مستقل قدیمی این شرکت را از نظر محتوا حساب می کند.
وی می گوید: “در مورد Grand Theft Auto ، ما Grand Theft Auto Online داریم و Rockstar در حال تهیه محتوا به Grand Theft Auto Online است که برخی از آنها آنقدر قوی است که اگر ۱۵ سال به عقب برگردید ، این عنوان به عنوان یک عنوان مستقل حساب می شد.”
وی ادامه می دهد: “واقعاً می توان استدلال کرد که Rockstar سالانه چند بار در حال انتشار یک Grand Grand Theft Auto است.” “همین موضوع در مورد Red Dead Online ، که ادامه داشته است صادق است.”
در جای دیگر ، زلنیک گفت GTA 5 “حامل استاندارد برای صنعت ما” است ، اما حتی او GTA 6 HYPE را “بسیار حیرت انگیز” دانست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰