تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1404 - 19:00
6 بازدید
کد خبر : 208993

Hyrule Warriors: Age of Plaindronment Devs می گوید قدرت سوئیچ ۲ “این امکان را فراهم کرده است که بسیاری از دشمنان را در بر بگیریم” ، و این “مهم بود که بتوانید با نرخ فریم بالاتر بازی کنید”

Hyrule Warriors: Age of Plaindronment Devs می گوید قدرت سوئیچ ۲ “این امکان را فراهم کرده است که بسیاری از دشمنان را در بر بگیریم” ، و این “مهم بود که بتوانید با نرخ فریم بالاتر بازی کنید”

[ad_1] اگر هر بازی محدودیت های سخت افزار اصلی سوئیچ را نشان می داد ، Hyrule Warriors: Age of Calamity بود ، که با وجود بررسی های گسترده مثبت برای برخی از مسائل مربوط به نرخ فریم جدی انجام شد. با پیگیری ، سن حبس ، در سوئیچ ۲ ، به نظر می رسد که

[ad_1]

اگر هر بازی محدودیت های سخت افزار اصلی سوئیچ را نشان می داد ، Hyrule Warriors: Age of Calamity بود ، که با وجود بررسی های گسترده مثبت برای برخی از مسائل مربوط به نرخ فریم جدی انجام شد. با پیگیری ، سن حبس ، در سوئیچ ۲ ، به نظر می رسد که Devs به ویژه مشتاق استفاده بیشتر از قدرت جدید سخت افزار است.

ریوتا ماتسوشیتا ، تهیه کننده می گوید: “نینتندو سوئیچ ۲ باعث شده است که بسیاری از دشمنان را در بازی های Warriors ما گنجانید.” “نه این که فقط اضافه کردن دشمنان بیشتر چیز خوبی است ، بلکه به شدت به واقع گرایی و هیجان میدان نبرد کمک می کند ، که به یک تن کمک کرد.”

[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.