اگر هر بازی محدودیت های سخت افزار اصلی سوئیچ را نشان می داد ، Hyrule Warriors: Age of Calamity بود ، که با وجود بررسی های گسترده مثبت برای برخی از مسائل مربوط به نرخ فریم جدی انجام شد. با پیگیری ، سن حبس ، در سوئیچ ۲ ، به نظر می رسد که Devs به ویژه مشتاق استفاده بیشتر از قدرت جدید سخت افزار است.
ریوتا ماتسوشیتا ، تهیه کننده می گوید: “نینتندو سوئیچ ۲ باعث شده است که بسیاری از دشمنان را در بازی های Warriors ما گنجانید.” “نه این که فقط اضافه کردن دشمنان بیشتر چیز خوبی است ، بلکه به شدت به واقع گرایی و هیجان میدان نبرد کمک می کند ، که به یک تن کمک کرد.”
یوسوکه هااشی ، رئیس استودیوی AAA Coei Tecmo ، “در عین حال” ، همچنین مهم بود که بتوانید با نرخ فریم بالاتر از سیستم Nintendo Switch بازی کنید. ما با این بازی توانستیم به این نتیجه برسیم. “

نگاه کردن
این ویدئو شامل نگاهی کوتاه به آنچه به نظر می رسد فیلم های گیم پلی ۶۰ فریم در ثانیه است ، نشان دهنده پیشرفت عمده ای نسبت به سن فاجعه است ، که اغلب تلاش می کرد حتی هدف ۳۰ فریم در ثانیه خود را حفظ کند.
به نظر می رسد که در طول فیلم ، عملکرد کوتاهی در عملکرد وجود دارد ، اما با یک نرخ فریم پایه بالاتر – و پتانسیل عملکرد برای بهبود قبل از راه اندازی – به نظر می رسد مانند سن حبس ، تجربه بسیار بهتری نسبت به سلف خود ارائه می دهد.
عصر حبس در داستان نشان داده شده در Tears of the Flashback Kingdom گسترش می یابد. ماتسوشیتا می افزاید: “به عنوان داستانی که فقط می توانید در اینجا کاملاً تجربه کنید ، فقط نبردهای جنگ زندانی را از طریق یک بازی Warriors به تصویر نمی کشد.” “این همچنین زندگی در پادشاهی هیرول را پس از ارسال دوباره شاهزاده خانم زلدا به موقع نشان می دهد.”
این شبیه به چگونگی سن مصیبت به عنوان پیشگویی برای نفس کشیدن از وحشی است ، اما همیشه بحث در مورد چگونگی مناسب این دو داستان در کنار هم وجود دارد. این بار ، Devs صریح بوده است که Hyrule Warriors یک داستان “Canon” را ارائه می دهد. بین پیشرفت های عملکرد و وضوح داستان ، به نظر می رسد که تیم درس های بازی قبلی را به قلب خود می گیرد.
سن حبس فقط یکی از بسیاری است سوئیچ ۲ بازی آینده در افق برای هر چیزی که در تاریخ ۵ ژوئن خواهیم دید ، راهنمای ما را بررسی کنید سوئیچ ۲ بازی های پرتاببشر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰