اولین باری که تاد هوارد ، رئیس Bethesda ، همه ما را در Skyrim می فروخت ، جایی در اطراف دوره کرتاسه ، او به طور مشهور اصرار داشت که “آن کوه فقط یک پس زمینه نیست ، می توانید تمام راه را به بالای آن کوه بروید.”
این وعده “شما می توانید از آن کوه صعود کنید” به یکی از بسیاری از الگوهای یاد شده که به ژاکت چرمی هوارد مانند قلاب ماهی در انگشت شست خود رسیده است ، تکامل یافته است ، و این یک قول است که رندی پیچفورد ، رئیس گیربکس ، اکنون در هیجان خود برای مرزهای مرز ۴ با یک کلمه بسیار مشابه یکپارچه شده است.
در اوایل امروز در پانل Pax East صحبت می کرد ، پیچفورد در مورد دامنه محیط های جهان نه فنی و باز از مرز ۴ Borderlands 4 بحث کرد. وی مجدداً تأکید کرد که تنظیم جدید Kairos “تا کنون بزرگترین جهانی است که ما ساخته ایم. و یکپارچه است. هیچ بار بار وجود ندارد.”
و سپس هوارد به نظر می رسد که پروژه Astral را به عهده می گیرد و کنترل Pitchford را به عهده می گیرد ، که می گوید: “شما چیزی را در هر نقطه روی صفحه می بینید ، یک مایل دورتر ، در آسمان ، شما قادر خواهید بود به آنجا برسید.”
بسیاری از بازی ها با دنیای بزرگ وعده های مشابهی را به دست آورده اند و به طور کلی بسیاری از این ایده ها از جمله Skyrim زندگی کرده اند. یک دلیل وجود دارد ورم اکنون فعل ای است که برای توصیف کوه های کوهنوردی مانند یک بز مخصوصاً سرسخت استفاده می شود.
من فکر می کنم بهترین راه برای جلوگیری از آویزان کردن بیش از حد به این یا معانی طراحی مشابه ، مانند قانون ، احترام و پیروی از روح است ، اگر نه نامه. آیا این مانع برخی از بازیکنان سریع مرز ۴ از ارسال ویدیوی ویدیویی گرانول از محدودیت هایی است که حتماً هر محیطی دارد زیرا به نظر می رسد دنیای بازی نمی تواند برای همیشه ادامه یابد؟ مطلقاً نه
به عنوان یک مرزی دیرینه ، من واقعاً از عمق محیط زیست و عمودی که گیربکس در مرزهای مرزها قول می دهد ، فریب خورده ام. مکانیک های حرکتی گسترش یافته و مدرن شده اند ، یک قلاب چنگال همیشه برای من catnip است ، و Pitchford مدتی را صرف می کند تا بتواند از یک مایل به دور از همدست خود دور شود تا از یک مایل به دور همدست خود برود تا از همکاران خود دور شود تا از همکاران خود دور شود تا از همکاران خود دور شود تا از همکاران خود دور شود تا همکارانش را اکتشاف کند و همکارانش را اکتشاف کند و همکارانش را از بین ببرد.
فکر نمی کنم ۱۰،۰۰۰ بار پرش کنم تا لباس مجموعه را مقیاس بندی کنم – این بازی ها اغلب فراموش می کنند چیز جالبی بگذارید در بالای کوه ضرب المثل – اما من حدس می زنم جالب است که من گزینه را دارم.
با Borderlands 4 ، Gearbox می گوید “ما نرخ افت خود را در سراسر بازی تعمیرات کرده ایم” – و اعتراف می کند که “در Borderlands 3 ، [Legendaries] خیلی اوقات کاهش می یابد. “
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰