به عنوان بخشی از جمع بزرگ ما که در آن Devs بازی توضیح می دهد که مردم در مورد بازی ها اشتباه می کنند، رهبری تیم های Helldivers 2 و Palworld را ناآگاهانه و تا حدودی شگفت آور به توافق برسند: طرفداران بازی های بزرگ و زنده غالباً دست کم می گیرند که محتوای جدید چقدر سخت است.
Helldivers 2 وت پال جهان هر دو بازدید عظیمی بودند که ده ها میلیون بازیکن را به خود جلب می کردند ، و تعداد زیادی از این بازیکنان برای حمل و نقل طولانی در آن گیر کرده اند. در میان آنها ، عطش قابل درک و غیرقابل درک برای محتوای جدید وجود دارد ، اما متأسفانه ، این چیزها برای ساختن ، مهم نیست که چه کاری انجام می دهید.
جان باکلی ، جامعه Palworld و مدیر انتشارات می گوید: “من فکر می کنم مردم انتظارات بسیار غیر واقعی از جدول زمانی دارند.” “من خودم تعداد ناسالم بازی ها را بازی می کنم. من این نیاز را به سرعت بیشتر به محتوای بیشتر می فهمم. اما فکر می کنم مردم واقعاً سوء تفاهم می کنند که چه مدت طول می کشد تا کارها را بسازد.”
باکلی نگران این است که مردم به بازی هایی مانند Fortnite و Call of Duty نگاه کنند ، که توسط ارتش توسعه دهندگان کار می شود که با منابع و خطوط لوله عظیم کار می کنند که اغلب بیش از یک سال آینده به دنبال آن هستند ، و فکر می کنند که سایر بازی ها باید سریعاً محتوا را پمپ کنند.
“بنابراین آنها به چیزی مانند Palworld می آیند ، آنها آن را برای یک هفته بازی می کنند ، آنها را دوست دارند ، و بعد می روند ، می دانید ، با این چه می گذرد؟” باکلی ادامه می یابد. “افراد زیادی وجود دارد که می گویند ما از بین رفته ایم ، ما مرده ایم ، یا با پول فرار کرده ایم ، ما روی آن کار نمی کنیم. ما هر دقیقه از روز ، کار روی این بازی را انجام می دهیم ، اما هفته ها و ماه ها طول می کشد. یک جزیره جدید در Palworld ، این کار نیمی از سال است. شش ماه طول می کشد.
“و شما سعی می کنید آن را توضیح دهید ، و همیشه چند گیمر وجود خواهد داشت که آن را دریافت می کنند ، و آنها واقعاً از این گفتگو قدردانی می کنند ، اما بسیاری از آنها این کار را نمی کنند. آنها فقط جدول زمانی را دریافت نمی کنند. بنابراین من فکر می کنم جدول زمانی توسعه بسیار سوء تفاهم است ، و اگر تعداد بیشتری از مردم درک کنند ، بسیار جالب است ، اما فکر می کنم توضیح دقیق آن دشوار است.”
در عین حال ، Johan Pilestedt ، مدیرعامل سابق Arrowhead و مدیرعامل سابق Arrowhead ، به عوارض وسیع تر توسعه بازی پرداخت و چرا توسعه دهندگان همیشه نمی توانند به بازخورد یا پیشنهادات فوراً پاسخ دهند ، چه رسد به اینکه به روزرسانی های بزرگی مانند قلب اخیر دموکراسی بازی را منتشر کنیم.
پیلنتت گفت: “اگر فکر می کنید وقتی فیلم ها ساخته می شوند ، یک بازیگر می گیرید و آنها در آنجا هستند و به آنها می گویید که چه بگویید.” “اما بازی ها بسیار دقیق ساخته شده اند. شما باید بازیگر را از زمین بسازید تا آنها حتی بتوانند آن خطوط را انجام دهند. مردم می گویند ، نمی توانند این کار را اضافه کنند یا این کار را انجام دهند. بیشتر اوقات ، همه تصمیماتی که شما می گیرید ، به خصوص بزرگتر شدن این بازی ، عواقب زیادی دارد که به نظر می رسد آبشار ، چگونه به نظر می رسد بسیار سخت است ، یا چیزی که به نظر می رسد واقعاً سخت است.
بازیکنان Helldivers 2 از تهاجم فوق العاده زمین جان سالم به در بردند و ۱۰ ٪ دندانپزشکی را در Illuminate قرار دادند ، اما قهرمانان واقعی NPC های جدید هستند: “سرباز شکوهمند پادشاه دریایی من که ناظر را برای نجات جان من شارژ می کند.”
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰