تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 12:04
294 بازدید
کد خبر : 208858

نتایج نظرسنجی هفتگی: شیائومی ۱۴ کوچکتر و ارزانتر بالاتر از شیائومی ۱۴ پرو قرار دارد.

نتایج نظرسنجی هفتگی: شیائومی ۱۴ کوچکتر و ارزانتر بالاتر از شیائومی ۱۴ پرو قرار دارد.

به گزارش هیت نیوز و به نقل از گسمارنا ساختار قدرت در خط پرچمدار شیائومی تغییر کرده است – در یک نظرسنجی سال گذشته، شیائومی ۱۳ پرو در مقایسه با برادر وانیلی خود، محبوب‌تر بود. سریع به نظرسنجی هفته گذشته بروید و متوجه خواهید شد که افراد بیشتری به شیائومی ۱۴ وانیلی نگاه می کنند

Weekly poll results: the smaller, cheaper Xiaomi 14 stands above the Xiaomi 14 Pro

به گزارش هیت نیوز و به نقل از گسمارنا ساختار قدرت در خط پرچمدار شیائومی تغییر کرده است – در یک نظرسنجی سال گذشته، شیائومی ۱۳ پرو در مقایسه با برادر وانیلی خود، محبوب‌تر بود. سریع به نظرسنجی هفته گذشته بروید و متوجه خواهید شد که افراد بیشتری به شیائومی ۱۴ وانیلی نگاه می کنند تا پرو.

نتایج نظرسنجی هفتگی: شیائومی ۱۴ کوچکتر و ارزانتر بالاتر از شیائومی ۱۴ پرو قرار دارد.
در هر دو مورد، بررسی ها یک عامل تعیین کننده خواهد بود – مردم به ویژه در مورد HyperOS جدیدی که برای جایگزینی MIUI استوار وارد شده است، که از قبل از شروع ساخت گوشی های شیائومی وجود داشته، کنجکاو هستند. این یک تغییر مهم است زیرا MIUI منتقدان زیادی دارد و HyperOS فرصتی برای جلب نظر آنها است.

قیمت گذاری یکی دیگر از نگرانی های بزرگ است – ما فقط می توانیم حدس بزنیم که این سری ۱۴ در خارج از چین چقدر هزینه دارند. در واقع، این یک عامل کلیدی است که شیائومی ۱۴ کوچکتر را بالاتر از برادر بزرگتر خود قرار داده است. همانطور که در پست هفته گذشته اشاره کردیم، این دو گوشی تقریباً ویژگی‌های یکسانی دارند، اگر اندازه را در نظر بگیرید. چرا برای Xiaomi 14 Pro هزینه اضافی پرداخت کنید؟

البته برای به دست آوردن صفحه نمایش بزرگتر، اما برخی آن را خیلی بزرگ می دانند – و برخی طرفدار شکل منحنی آن نیستند. شاید ساختن دو مدل کاملاً مشابه یک اشتباه بوده است. سال گذشته، تلفن پرو با دوربین بهتر و صفحه نمایش LTPO متمایز شد. امسال دوربین تقریباً یکسان است (فقط دیافراگم متغیر است که وجود ندارد) و هر دو صفحه نمایش از پنل LTPO هستند.

نتایج نظرسنجی هفتگی: شیائومی ۱۴ کوچکتر و ارزانتر بالاتر از شیائومی ۱۴ پرو قرار دارد.
بنابراین، مگر اینکه واقعاً یک تلفن بزرگ بخواهید، مدل وانیلی بهترین انتخاب است. برای موفقیت هر دو، HyperOS باید خود را ثابت کند – کفش‌های بزرگی برای پر کردن دارد زیرا MIUI به رشد شرکت کمک کرد. و با قضاوت بر اساس تمام شکایات موجود در نظرات در مورد آن، اکنون شرکت را عقب نگه داشته است. تغییر خوب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.