تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:21
372 بازدید
کد خبر : 208867

شیائومی سری Redmi Note 13 5G را در هند معرفی می کند، HyperOS به زودی وارد بازار می شود

شیائومی سری Redmi Note 13 5G را در هند معرفی می کند، HyperOS به زودی وارد بازار می شود

به گزارش هیت نیوز و به نقل از گسمارنا شیائومی سری Redmi Note 13 را در سپتامبر ۲۰۲۳ در چین راه‌اندازی کرد. ما باید بیش از سه ماه صبر می‌کردیم، اما این سری بالاخره به اولین بازار بین‌المللی خود – هند رسید. سه گوشی روی صحنه معرفی شدند – Redmi Note 13، Redmi Note 13 Pro

Xiaomi introduces Redmi Note 13 5G series in India, HyperOS to arrive soonS

به گزارش هیت نیوز و به نقل از گسمارنا شیائومی سری Redmi Note 13 را در سپتامبر ۲۰۲۳ در چین راه‌اندازی کرد. ما باید بیش از سه ماه صبر می‌کردیم، اما این سری بالاخره به اولین بازار بین‌المللی خود – هند رسید.

سه گوشی روی صحنه معرفی شدند – Redmi Note 13، Redmi Note 13 Pro و Redmi Note 13 Pro+. این گوشی‌ها «HyperOS آماده» اعلام شده‌اند، به این معنی که به زودی رابط جدید را دریافت خواهند کرد.

Redmi Note 13 Pro+ قدرتمندترین هر سه است و دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، شارژ ۱۲۰ واتی برای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. در رنگ های سفید، مشکی و رنگارنگ بنفش به فروش می رسد.

قیمت‌ها (شامل پیشنهادات اولیه) INR33999 (410 دلار/۳۷۰ یورو) برای ۸/۲۵۶ گیگابایت، ۳۵۹۹۹ INR (435 دلار / ۳۹۵ یورو) برای ۱۲/۲۵۶ گیگابایت و ۳۷۹۹۹ INR (455 دلار / ۴۲۰ یورو) برای ۵۱۲ گیگابایت.

شیائومی سری Redmi Note 13 5G را در هند معرفی می کند، HyperOS به زودی وارد بازار می شود
Redmi Note 13 Pro همچنین دارای یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است، اما نقطه فروش آن چیپست Snapdragon 7s Gen 2 بود که آن را به اولین گوشی در هند با همان پلتفرم کوالکام تبدیل کرد. دیگر ویژگی های چشمگیر صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با محافظ Gorilla Glass Victus در بالا و اسکنر اثر انگشت در زیر آن و شارژ سریع ۶۷ واتی است.

این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش وارد بازار خواهد شد. قیمت ها ۲۸۹۹۹ INR (350 دلار / ۳۲۰ یورو) برای ۸/۱۲۸ گیگابایت، ۳۰،۹۹۹ INR (372 دلار / ۳۴۰ یورو) برای ۸/۲۵۶ گیگابایت، و INR32،۹۹۹ (۴۰۰ دلار / ۳۶۰ یورو) برای ۱۲/۲۵۶ گیگابایت است.

شیائومی سری Redmi Note 13 5G را در هند معرفی می کند، HyperOS به زودی وارد بازار می شود
گفته می‌شود که Redmi Note 13 باریک‌ترین گوشی از خط تولید Note است – فقط ۷.۶ میلی‌متر، اگرچه ما یک Redmi Note 5A با مشخصات مشابه را به یاد داریم که بیش از شش سال پیش در چندین بازار آسیای جنوبی ظاهر شد.

این گوشی دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و بلستر IR، چیپست Mediatek Dimensity 6080 و حفاظت IP54 و رنگ طلایی فانتزی Prism Gold است که خواهران و برادران قدرتمند فاقد آن هستند. قیمت ها از ۲۰۹۹۹ INR (250 دلار / ۲۳۰ یورو) برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی، ۲۲۹۹۹ INR (275 دلار / ۲۵۰ یورو) برای گزینه ۸/۲۵۶ گیگابایتی شروع می شود و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت ۲۴۹۹۹ INR (300 دلار / ۲۵۰ دلار) است. ۲۷۵ یورو).

اولین فروش برای ۱۰ ژانویه در فروشگاه های آنلاین و خرده فروشی شیائومی برنامه ریزی شده است. Redmi Note 13 سه گانه نیز در Amazon.in در دسترس خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 13 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.