با گذشت هر سال ، حفظ بازی بیشتر و بیشتر مرتبط می شود ، و می توانید سازنده Fallout Tim Cain را به بسیاری از صداهایی که خواستار یک رویکرد جدی تر برای ذخیره تاریخ بازی های ویدیویی هستند ، اضافه کنید. قابیل می داند که مبارزه با حفظ این چیزها بهتر از بیشتر است – از این گذشته ، به او دستور داده شد که هنگام ترک تعامل توسعه دهنده ، بایگانی های سقوط خود را نابود کند.
قابیل در یک vlog جدید YouTube می گوید: “سازمان های زیادی در آنجا وجود دارند که خواستار نگهبان بایگانی هستند و سپس آنها یک کار وحشتناک در آن انجام می دهند.” “آنها دارایی هایی را که مسئولیت نگه داشتن آنها را بر عهده داشتند از دست می دهند. این کار در حرفه من چندین بار اتفاق افتاده است. وقتی من از آنجا خارج شدم ، به من گفته شد” شما باید همه چیز را که دارید نابود کنید.
قابیل می گوید که تعامل در نظر گرفته شده برای حفظ یک بایگانی در داخل است ، اما “آنها آن را از دست دادند. وقتی سرانجام ، چند سال پس از عزیمت من ، با من تماس گرفتند و گفت:” اوه ، ما آن را از دست دادیم “من فکر کردم که آنها مرا به دام می اندازند” اگر شما می گویید که آن را دارید. ” معلوم است ، نه ، آنها واقعاً آن را از دست دادند. “
قابیل می گوید ، کد برای نسخه خرده فروشی Fallout سرانجام بازیابی شد ، اما بسیاری از عناصر مورد استفاده در ایجاد RPG چنین نیستند. آثار هنری اصلی از بین رفته است. نسخه اصلی بازی که از سیستم تبلت GURPS استفاده می کرد ، از بین رفته است. قابیل می گوید ، مدل های رس فیزیکی که برای ایجاد سرهای گفتگو در بازی های اصلی Fallout استفاده می شود نیز از بین می رود.
در حالی که حفظ بازی غالباً با در دسترس بودن بازی ها در سیستم عامل های مدرن درگیر است ، کارهای حفظ واقعی انجام شده توسط سازمان هایی مانند بنیاد تاریخ بازی ویدیویی بسیار بیشتر در مورد صرفه جویی در تاریخ و زمینه پیرامون ایجاد بازی ها است ، مانند مواد توسعه ای که قابیل در اینجا صحبت می کند.
در حالی که برخی از شرکت ها اکنون حفظ می کنند ، همانطور که ما با بایگانی گسترده داخلی پلی استیشن می بینیم ، در گذشته همیشه اینگونه نبود ، و هنوز هم امروز جهانی انجام نمی شود. قابیل می گوید: “افراد و سازمانها به طور فعال علیه حفظ کار می کنند.” “میزان چیزهایی که در مورد Fallout از دست داده است و توسعه اولیه آن مرا ناراحت کرده است. من آن را داشتم. من آن را به شکل دیجیتال داشتم و به من دستور داده شد که آن را نابود کنم.”
صرف نظر از اینکه چقدر خوب Fallout حفظ شده است ، قابیل اطمینان دارد که هنوز هم به خوبی در آینده به یاد خواهد آمد. او می گوید: “Bethesda که این IP محبوب است ، یک قطعه بزرگ است که چرا در ۵۰ سال یا حتی یک قرن از آن به یاد می آید.”
قابیل نتیجه می گیرد: “بسیاری از بازی های دیگر که در دهه ۷۰ و دهه ۸۰ و ۹۰ منتشر شد – کد از بین رفته است. دارایی های هنری از بین رفته اند.” “مطمئناً ، شما می توانید سعی کنید پایگاه داده ها را باز کنید و آن چیزها را بیرون بکشید ، اما فقط چیزهای نهایی را می گیرید. شما کد منبع اصلی یا هنر را دریافت نمی کنید. فکر می کنم حتی برای” 00s و “۱۰ و احتمالاً اکنون در دهه ۲۰ اتفاق می افتد.
هرگز کاری را که برای آوردن آن انجام داده است فراموش نکنید بهترین RPG ها به زندگی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰